We help the world growing since 1983

Mantene u Faucet Necessità di Prestà Attenzione à Aspetti

Dopu avè acquistatu un faucet predilettu, cumu utilizà è mantene in modu currettamente hè un mal di testa è fastidiosu per parechji utilizatori.UNIK Industrial Co.,LTD vi dice, in fattu, finu à chì l'installazione, l'usu è u mantenimentu sò curretti, a vita di serviziu attuale. di u faucet pò esse allargatu per un bellu pezzu, è pò sempre esse luminoso cum'è novu.

Prima, tutte l'impurità in a pipeline deve esse eliminata bè durante a stallazione.Si pò evitari danni à u spool, jamming, blockage e leakage.À u listessu tempu, a superficia deve esse pulita per ùn esse micca residui di materiali di custruzzione.

Siconda, per ogni tipu di prudutti di rubinetti, ùn ci hè bisognu di utilizà una forza eccessiva quandu accende è spegne, basta torce delicatamente o cambia.I prudutti dotati di una tappa di schermu per l'outlet deve esse disassemblati è lavati dopu un periodu di usu per sguassà impurità.Per i prudutti dotati di tubi, deve esse cura di mantene i tubi in un statu naturali allungatu per evità di rompe.

In terzu, u tubu di metallu di u rubinettu di a bagnera deve esse guardatu in un statu allungatu naturali, è fate attenzione à ùn formate micca un angulu mortu à l'articulazione trà u tubu è u corpu di a valvula per evità di rompe o dannà u tubu.

Quartu, u faucet chì hè stata aduprata per un longu tempu pò volte spirimintari chjusi incomplete, leakage, manicu scioltu, cunnessione sciolta è perdite d'acqua, etc. In circustanze nurmale, i cunsumatori ponu risolve da elli stessi.

Quintu, si trova quandu u rubinettu di gomma di gomma di u viti ùn hè micca cumplettamente chjusu, di solitu per via di detriti duri appiccicati in u portu di sigillatura, solu bisognu di caccià u manicu (volante), svitate u coperchio di a valvola, è u core di a valvula per sguassà impurità. Dopu a stallazione cum'è hè, l'usu normale pò esse restauratu.

Sestu, in casu di fuga à a parte di cunnessione di u faucet, hè di solitu causatu da a parte chì ùn hè micca strettu à u mumentu di l'assemblea, basta strincà.A volte, un faucet hè perfettu in tutti l'aspetti, ma ci hè una sensazione di goccia dopu à chjude.À questu tempu, dipende da a durata di u tempu di dripping, s'ellu si goccia continuamente è u numeru di gocce.U tempu di goccia più longu pò durà qualchì volta 4 o 5 minuti, è u numeru tutale hè di circa una decina di gocce.A quantità di l'acqua dripping hè equivalente à l'acqua restante in u spout dopu chì a fonte d'acqua hè chjusa, chì hè un fenomenu normale.

Benvenuti à cooperà cun noi!


Tempu di Postu: Feb-03-2021