We help the world growing since 1983

Sicuru, Igienicu è Conveniente UNIK Sensor Faucet

Aduprate u rubinettu di sensori infrared per lavà e mani

U rubinettu di u sensoru infrared UNIK porta una nova manera di lavà e vostre mani. Quandu i vostri mani si avvicinanu, i sensori sentu è mandanu struzzioni chì attivanu automaticamente u flussu di l'acqua. Se u sensoru di u rubinettu ùn rileva micca u muvimentu di a manu, u flussu di l'acqua si chjude automaticamente.
U rubinettu di u sensoru UNIK hè assai sensitivu è sanitariu. Toccu u rubinettu di solitu lascia i germi, chì ponu esse trasmessi à l'altri.U sensoru faucet impedisce questu.

Disegnu sicuru è igiene

U rubinettu di u sensoru UNIK ùn hè micca solu sanitariu, ma ancu estremamente faciule d'utilizà.
Sensori altamente precisi ponu detectà in modu affidabile i movimenti di e mani è attivà u flussu di l'acqua. U sensoru infrared pò ancu detectà quandu e mani lascianu u rubinettu è ferma automaticamente u flussu di l'acqua.

Facile assemblea è installazione

Pudete facilmente installà i rubinetti di sensori UNIK ancu senza cunniscenze di installazione previa. U modu di funziunamentu di a batteria riduce u mantenimentu. Basatu nantu à una media di 150 taps per ghjornu, a batteria di longa durata dura circa sette anni.
Innuvazione è Qualità

UNIK furnisce rubinetti di sensori di diversi disinni per risponde à i bisogni di diversi stili di bagnu. U disignu mudernu slim hè bellu è affascinante, è pò mischjà in armunia cù l'aspettu generale di u bagnu. Di sicuru, u rubinettu di sensor hè l'ultima tecnulugia, a qualità hè affidabile. Tutti i rubinetti di sensori Unik sò testati prima di abbandunà a fabbrica.Questi prudutti sò robusti è affidabili da a data di stallazione.

Fujian Unik Industrial Co., Ltd cum'è un fornitore prufessiunale di rubinetti, valvole d'angle, cinta di teflon, kit di doccia, anu una squadra eccellente chì si concentra in u sviluppu di u produttu è a produzzione, u disignu, l'ispezione di cuntrollu di qualità è l'operazioni corporative.UNIK pò ancu offre OEM è ODM. servizii,Supportu ordini di picculi batch, cusì sì chì cercate un distributore di i vostri prudutti di marca, o un fabricatore di i vostri prudutti, UNIK hà a capacità di risponde à i vostri bisogni specifichi è di pruduce secondu e vostre esigenze.Sè vo avete idee novi o cuncetti nantu à i prudutti, per piacè cuntattateci.Semu assai felici di cooperà cun voi, simu disposti à travaglià cun voi manu in manu, creanu brillanti.


Tempu di Postu: Feb-14-2022