We help the world growing since 1983

Cosa hè un Sensor Faucet è Funzione Sensor Faucet

Cosa hè un faucet induzione?
U rubinettu di induzione hè di indicà per u principiu di riflessione infrarossa, quandu e mani umane in a regione infrarossa di u rubinettu, emesse da u tubu di trasmissione infrared infrared per riflette l'orfanu di a manu umana per bluccà u tubu di ricezione infrared, integrendu u processu di microcomputer in a linea dopu. u signale hè mandatu à a valvula elettromagnetica di impulsu, a valvula elettromagnetica dopu accettà u signale secondu u cumandamentu specificatu per apre u core valve per cuntrullà l'acqua di u rubinettu;Quandu a manu umana abbandunò a gamma di sensori infrarossi, a valvula solenoide ùn hà micca ricevutu u signale, a bobina di a valvula solenoide à traversu a primavera interna per resettate per cuntrullà l'acqua da u rubinettu.

Funzione di u rubinettu di sensazione?
1, risparmiu d'acqua intelligente: cuntrollu di induzione automatica on and off, a manu o u cuntinuu d'acqua, lavà l'articuli in a gamma d'induzione, u rubinettu automaticamente l'acqua, dopu avè lasciatu l'acqua si ferma, a funzione di risparmiu d'acqua hè significativa.
2, prutezzione di timeout: 30 seconde di timeout lavatu funzione automatica di l'acqua off, per evità a perdita di risorse d'acqua causata da corpi stranieri in a gamma di induzione per un bellu pezzu.
3, convenientu è igienicu: l'interruttore di l'acqua hè cumplettamente cumpletu automaticamente da u sensore, e mani ùn anu micca bisognu di cuntattà u rubinettu, evitendu in modu efficace l'infezzione cruciata bacteriana.
4, risparmiu energeticu intelligente: u rubinettu di induzione adopta a tecnulugia digitale muderna, u cunsumu d'energia ultra-bassu
5, forte adattabilità: pò aghjustà a sensibilità di l'induzione secondu l'ambiente d'usu diversu
6, prucessu di pruduzzione: casting d'investimentu di ottone, chrome plating nantu à a superficia, mantene a lustro per sempre;Design Streamline, forte sensu di mudernità.
7, mantenimentu cunvene: filtru integratu, evite impurità in a valvula solenoide affettanu u travagliu normale, è pulizia cunvene.
8, prompt currente debbule: i prudutti DC cù a funzione di rimpiazione di a batteria, a putenza di a bateria hè insufficiente, l'indicatore luminosu hè accesu, promptatu à rimpiazzà a batteria in tempu.
9, lochi applicabili: alberghi, pensioni, edifici di uffici, aeroporti, istituzioni mediche è altri lochi publichi.

fqwf121

Tempu di Postu: Feb-14-2022